HTML

Lambda

A modern programozási nyelvek világában töltött évek után irány vissza az alapokhoz. Az egyik legrégebbi nyelvvel, a Lisppel ismerkedem, és próbálom felhasználni mai, modern alkalmazások készítésére, mindenki okulására.
Rólam
Kinek szól?

Friss topikok

  • kotee: UCW-t már nem nagyon fejlesztik aktívan (amennyire én tudom).. Helyette viszont van cl-dwim és WUI... (2009.09.10. 14:00) Környezet kiépítése 2

Linkblog

Archívum

Vissza az alapokhoz?

2009.05.08. 22:09 vonbraun

Rólam

Címkék: rolam

Kovács Barna vagyok. Eredetileg közgazdász, de még időben elfajzottam informatikai irányba. Az informatikát tanultam (magamtól), a közgazdaságtant tanítArcképották nekem. Ennek ellenére úgy vélem, jól mozgok mindkét területen. Jelenleg a Corvinno Technológia-transzfer Központ kutatója és a Budapesti Corvinus Egyetem doktorjelöltje vagyok.

Pályafutásom során dolgoztam már sokféle programozási nyelvvel és környezetben, az assemblytől a Java Enterprise megoldásaiig. Egzotikumként Mesterséges Intelligencia tárgy keretében oktattam Prolog nyelvet is, azóta megszállottan igyekszem bizonyos szempontok szerint szokatlan nyelveket és megoldásokat alkalmazni mai problémákra (ezt majd kifejtem egyszer). Ebben a blogban egy számomra új terület felfedezéséről írok.

Mindemellett családom is van, egy csodálatos asszony igyekvő férje és egy (nemsokára kettő) gyermek édesapja volnék.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lambda.blog.hu/api/trackback/id/tr941110708
süti beállítások módosítása